Pa de panís (blat de moro) civada i llavors

Tenia la massa mare preparada i no havia decidit encara quin pa volia fer. Buscant per l'”interné” vaig trobar aquesta meravella proposada pels panarres i vaig pensar: interessant…he fet pa amb panís i pa amb llavors, però no he fet mai pa amb les dues coses. O sigui que em vaig posar mans a la massa i el resultat va ser molt gratificant! El panís li dóna una textura i elasticitat a la massa força interessants…em va recordar al pa multicereals “Extraordirarie” de P.Reinhart. Vaig fer un error, això sí…com que a casa fa fred (18-18.6ºC) vaig posar el pa a al forn amb un bol d’aigua calenta perquè fes la segona fermentació. Em vaig despistar i quan vaig obrir el forn per veure com anava la cosa…el pa estava sobreeixint del motlle, pobret! Al final és pot menjar tranquil·lament, però no té la forma bonica que hauria de tenir.

Si el voleu fer, tingueu en compte que les llavors s’han de torrar però no en excés, i després s’han de remullar i deixar refredar. Pel que fa al panís (farina per fer polenta) s’ha d’escaldar amb aigua calenta i també deixar refredar.

Gràcies panarras.com i bon profit!

DSCN3691

Anuncis

Deixa un comentari

